Monday 3 June 2013

Si Luncai

sebenarnya saya pelik lihat kerenah manusia yang pelbagai, ya saya akui tak ada manusia yang sempurna tapi kita boleh cuba untuk jadi yang terbaik kan?

saya tak faham dengan orang yang suka merendah-rendahkan orang lain.

flash back :  dulu punya kereta yang biasa saja, tak kisah lah janji boleh ke mana-mana then ada la 'somebody' ni kutuk-kutuk pasal kereta. itu pun saya tak kisah, biar lah dia maybe itu sangat-sangat teruk buat dia ataupun mungkin dia cuma bercanda kan? ;) tapi peliknya dia hanya punya motor. (ada juga macam ni kan) hurm biarlah siluncai dengan labu-labunya. keep calm.

saya hanya nak cakap, tak perlu la nak rendah-rendahkan orang lain walau siapa pun kita.  semua yang kita ada sekarang hanya pinjaman, sekelip mata Dia boleh tarik balik jika dia mahu.

tegur diri,
azmira rohani.

No comments:

Post a Comment