Monday 24 June 2013

nak nangis!

tengah fikir kerja tapi hati rasa sayu, baik stop dan berblogging kejap.. ish komplikated betul perasaan ni takkan la tetiba jadi sensitif ni. plis la! semalam lepas subuh baru nk cari katil macam2 dibuaat sampai nak tidur pon rasa sayang. lately ni susah jugak nak tidur malam, paksa tidur kadang2 2-3 jam tak lena lagi.

oh back to topic, sayu kenapa ye? maybe sebab sepupu yang merangkap best friend kita dah nak tamatkan zaman anak daranya kot.. itukan realiti yang akan berlaku dalam hidup setiap orang. mungkin sayang untuk melepaskan. haha pelik je feeling macam ni.

kedua pulak terfikir sampai bila lah aku nak hidup macam ni, tak move on pun. means, buat benda rutin je. dah mula bosan agaknya. patut buat something yg gile! thn ni tak buat aktiviti yg mencabar lagi kot macam daki gunung, skuba, makan angin sorang-sorang, hmm tapi itu pun dah klise. apa agaknya yg patut aku try? tapi serius aku memang tak suka tengok wayang! (pengakuan eksklusif) setakat teman member tak ade masalah, tapi kalau aku ajak dulu memang tak la. pelik x? tapi bila dah ade yg ajak aku rajin pulak bagi idea cite ape yg patut tgk. hehe

ketiga, im 24 now tapi tak ade sebarang aset mcm kereta, rumah dan lain-lain. hidup pun mcm student menghadap lappy (kerja wajib tgk benda alah ni). teringin jugak nak beli kereta tapi disebabkan adik aku cakap aku ni demand so memang takkan beli. huh! bukan aku demand sebenarnya, aku nak guna hasil titik peluh sendiri jadi biar lah aku berdikari. taknak lah bergaya bawak kereta padahal bukan beli duit sendiri pun (bagi aku la). buat masa ni tak ada kereta pun aku ok je, duit boleh simpan untuk jalan-jalan. haha konon lah jalan2 guna duit sendiri :P masih disponsor sepenuhnya.

p/s: thn ni sepasang kasut baru pun tak beli :P selipar baru ade itupun hadiah dari kawan. sebab rasa macam taknak beli kasut, suka beli tapi tak pakai. membazir je. ade beberapa pasang kasut dan selipar yg belum dipakai sejak beli.

utamakan yg perlu,
azmirarohani.




2 comments:

  1. me too. even takde beli baju pun utk raya this year. most probably beraya kat tempat keje. hehe

    ReplyDelete
  2. wah, untungla xcuti ry.. (perli) :P tp sy da bli bj ry utk thn ni..hikhik

    ReplyDelete