Tuesday 25 June 2013

senyum seindah suria

seronok dpt jumpa dentist. cakkk! cantik gigi :D minggu ni saya takkan berhneti senyum even dlm tidur pun ahaha.. nampak tak nak cakap gg cantik. mommy ckp aku anak dia yg paling pelik sebab suka sangat pergi klinik. bagi aku mudah je, tak semestinya muka je kena jaga, gigi pun aset jugak kan? hati mahu bersih baru lah awet muda. :p

sorry mommy terpaksa layan kerenah anak dia ni nak g klinik pagi2. hehe. aku g klinik gigi Dr.Zuraina. selalu la aku buat rawatan kat situ sebab best sangat! (confrim mommy tak percaya sebab bagi dia aku spesies yg suka g klinik haha)

tadi aku scalling gigi, Dr nasihatkan guna berus gigi yang lembut sebab xnak akar gigi aku sakit. baik Dr. :)
xsakit pun scalling gigi dan harganya tak mahal pun. sebaiknya kita buat scalling gigi 6 bulan sekali, tapi aku susah nak ikut sebab selalu je pergi :D tapi scalling gigi hanya rm38 je. berbaloikan? gigi pun sihat dan kuat!

senyum,
azmirarohani.




No comments:

Post a Comment