Sunday 30 June 2013

selamat tinggal jun!

sedar tak sedar dah 6bulan kita lalui dalam tahun 2013 wah! cepat kan? apa yg dah aku buat dalam 6 bulan ni? cukup kah? nilai balik tolak tambah, yg buruk buang yg baik kekal dan tambah sebanyak yg boleh.

first nk kira jumlah solat penuh, dah baca separuh al-quran, makin rajin tapi tak masuk dapur lagi alamak! haha :P

6bulan pertama berlalu dengan agak baik, harap 6bulan lagi dapat buat lagi baik. insyaAllah doakan aku :)

dalam 6bulan pertama banyak majlis kawan2 yg aku dah pergi, kahwin, tunang. apepon selamat menjalani kehidupan baru dan bawa keluarga ke syurga. jeles la tgk kwn2 dah kahwin sebab dapat solat sesama sweet kan? maafla menyampah tgk pic2 couple (ntah la) poyo tak? tapi tak kahwin pun sweet jgk sbb leh solat dgn family, dlm 6bulan jugak aku jd kaunselor untuk adik2 aku, aku nak dorg berjaya dunia dan akhirat. solat itu kunci segalanya. baik solat maka baik lah semuanya. bawak family join ag byk aktiviti keluarga, mmg 6bulan ni terisi dan keutamaan adalah keluarga, kami pergi dgr ceramah agama, picnic. best la! nanti dah kahwin hrp 'dia' pun boleh join sme. ;) bru rs 23thn yg aku dah sia-sia begitu je, pdhl dunia cinta monyet tak kemana. kecik2 dah pndai janji kahwin bagai padahal subuh pun tak larat nak bangun. ayooo.. susahla cm tu. baiki diri dulu. masa ada lagi ni.

dan kepada member yang mula bertugas selamat bertugas ingat itu sebuah tanggungjawab untuk agama, bangsa dan negara bukan hanya sekadar cukup bulan ambil gaji. ikhlas kan diri sebab duit itu untuk sara keluarga. im happy for uols!

bebel byk pulak haha! jom layan gmbr sat!


ni la pic cousin ag ms her e-day ;) cantik kan dia? sepadan! whee im really happy for you sayang! 
dah berapa langkah depan aku ni..haha. selamat jadi tunangan Ammar Haziq ya cik Fatin ;) 


ni kawan aku masa dia nikah. :) dah jadi Mrs.Fariz da.. oh! sebenarnya nk ckp dia sekarang bertugas sbg cikgu di sarawak dah. selamat malam cikgu! hehe. jadi isteri dan cikgu yang baik ya? ;) over tau! i pinjam bunga n pose atas katil pengantin haha :P 


ok julai sila baik2 dgn aku ya? :) 

julai nanti,
azmirarohani.










No comments:

Post a Comment