Saturday 1 June 2013

my first love

omg!! siapa? hmm cinta pertama tak mungkin dilupa ceh!

bagi aku, my daddy is my first love ;) saje ayat2 kat atas tu bikin gempak hihi.. maafkan kami maafkan kami maafkan kami :P

sebab2 :  1. siapa boleh sayang saya macam ayah saya sayang kan? 
                   apa saja kami boleh bincang bersama tak kira la isu bola sekalipun. dia adalah best friend saya.

              2. siapa boleh lindung dan jaga saya macam ayah. 
                  kami geng bila g dgr ceramah agama, tegur pasal agama.
   
              3. wajib belikan at least beli coklat (sampai sekarang tau :P jgn jeles) 
                  kadang2 terasa segan pulak, da umur mcm ni pun still dpt layanan mcm budak kecik. tapi best
                  kan? sebab kalau bf pun mesti bg kita hadiah bila kita merajuk je kan?

              4. sanggup jaga masa demam & melayan rajuk ank manja dia ni hihi 
                  dia adalah doktor saya, pasti tak tidur malam jaga saya dan akan call setiap jam masa kat hostel.
                  pagi2 esoknya, pasti dia dah ade kat hostel hehe. dia memang penyabar sebab layan anak dia
                  yang sangat manja ni. aku punya manja dia sorang boleh rasa.haha kesian ayah kite ;)

              5. bodyguard dan driver yang setia
                  ingat dulu masa nk g dating, dia akan ikut sekali. so sorry la nk
                  pegang2 (sporting tak?) sebab kata ayah, remaja ni kne ikut rentak, klu xbg g dating mst curi2
                  keluar. tgk xpasal2 tambah dosa menipu mak bapak. so masa dating ayah ikut sekali, ada bran?

saya nak cari lelaki macam ayah yang boleh sayang saya apa adanya. :) saya menyesal dan agak marah dulu bila ayah halang cinta monyet saya, biasa lah budak2. masa tu frust la jgk, tapi bila dipujuk ayah saya ok je. sekarang baru saya tau apa yang ayah buat adalah yang terbaik utk saya. sekarang saya nak orang yang cakap sayang saya ke pape je la, sila jumpa ayah saya dulu ye? tgk dlu lulus tak. hehe

love you till jannah,
azmirarohani.

No comments:

Post a Comment