Thursday 1 August 2013

andai aku pergi dulu

buat keluargaku, 
maafkan atas segala kekhilafan yang aku lakukan, 
semua yang berlaku adalah salah aku,
redhailah pemergianku,
jangan lupa sedekahkan al-fatihah di setiap doa kalian, 
jangan pernah tangisi pemergianku, 
senyumlah lepaskan aku dengan rela,
kerna disitu penamatnya perjalananku didunia,
buat kalian yang masih punya masa bertaubatlah, beramal buat bekalan. 

buat temanku, 
aku juga memohon kemaafan atas segala-galanya, 
jangan gunakan gambar ku utk menghiasi mana-mana wall,
moga aku beroleh ketenangan disana, 
jangan post yang kalian merindui aku kerna keluarga ku pasti lebih merasai,
dan semestinya aku tidak bisa membaca, 
jika kalian menyayangi dan mengasihi aku titipkan al-fatihah buatku,
bukan sekadar cakap al-fatihah tapi bacakan ye? :) 
seikhlasnya beritahu kwn2 yang aku sudah kembali, maafkan aku.

cuma satu pesanan ku buat kalian, jangan tinggal dan lengahkan solat.


entry ni ditulis kerana kita tak pernah tahu bila kita akan pergi menghadap Illahi. kerana kita pasti jadi bakal jenazah. 


doakan aku, 
azmirarohani.

No comments:

Post a Comment