Sunday 7 July 2013

Best Friend Forever

mom..dad hafiz nak kahwin! :)
hah! kenapa Hafiz xde bagitahu pun?

kehkeh terkejut mom dad dgr cte aku..
diorang ingat Hafiz bff aku yang nak kahwin. :P
tu yang terkejut tak hengat

so kena explain balik bukan hafiz bff kte la tapi hafiz classmate kte dlu2. :)

p/s: ni slh sorang yg kena layan kegilaan aku, tetamu terawal hari raya, biasa lah org single kehkeh.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

azreen punya cte plk, bff aku jgk ni

kalau pergi rumah dia mak dia suruh terus masuk dapur tengok la apa yg ade, masak grr.. ni buat wa ketaq ni.
aku cakap kat dia aku dah tunang. dia just ckp hmm.. hmm..hmm bila nak abis daa?
last2 aku rasa lain pulak, terus ckp tak la kalau aku tunang ke mesti la ajak kau, kau kan tukang basuh pinggan yang terhormat kehkeh. dah ade gf pun sama je dia ni.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

my next bff is Nita

dia ni power tau, dia yang ajar aku mcm mana nak marah.. pelik kan aku tak reti nak marah :P skg dah jadi garang mcm singa. kalau tak dapat marahh betul2 dalam mimpi pun sempat marah tau..hehe dahsyat x? nita pun belum ade ape2 step lagi so aku dalam safe zone jgk la kn? ;) sayang bff kita xoxo. nita ni baik giler tapi susah nak puas hati (agak cerewet) haha kalau la korang bc entry ak pasti aku kena hempuk laju2 kan? gosh!


sayang korang,
azmirarohani.





No comments:

Post a Comment