Tuesday 9 July 2013

3 in 1

seusai sbuh mommy tanya aku mana nak cari doktor sakit puan yang perempuan.. hmm aku fikir2 tak de kot mommy. walaupun aku suka g klinik tapi tak pernah pulak jumpa pakar sakit puan ni. susah kan? memanglah doktor tu professional tapi kami sebagai perempuan melayu terakhir hehe punya la malu.. tak sanggup woo..

sekarang baru siap taip assignment mommy, moga mommy berjaya nanti! :) hug n kisses muahhh
bukan aku buat pun tapi tolong taip je.

bila da settle kena packing baju, cari buku merah. Ramadhan pun kena luaskan pandangan. salam ramadhan semua moga ramadhan kali ni penuh barakah kepada kita, kesabaran terima ujian. dan paling penting perbanyakkan amalan dan moga diterima. berdoalah moga Dia beri kita masa untuk tunaikan puasa sehingga ke penghujungnya. ada jodoh pertemuan kita jumpa lagi, andai ni naskah hati terakhir maafkan aku atas segala kesilapan jangan dikesali pemergiaan ku, dan doakan aku tenang disana. aku bukan terlalu negatif tapi kita tak pernah tahu bila kita ditarik nyawa. aku menyayangi kalian yg menyayangi aku. ade ruang dan waktu kita jumpa lagi! assalamualaikum.

salam ramadhan.




No comments:

Post a Comment