Friday 15 February 2013

setia ku korbankan

baby jangan keluar dengan lelaki lain tau!

sayang jangan main mesej atau call lelaki lain

darling kalau nak keluar mintak izin i dulu tau



kemain pesanan ni, tanda sayang katanya.. jaga2 tau biasanya orang yang "jaga" sangat sebenarnya dia takut kantoi.. haha betulkan? :P

semua bf cakap ikut je macam lah semua pesanan itu betul sangat! bagus betul praktis jadi isteri mithali :D

tapi kalau mak ayah pesan huihhh jangan harap okey!

semua lupa ape punya anak, mak ayah jaga dari kecil tapi bila besar taat dan setia giler kat lelaki yang bukan sesape! aih anak oh anak! ni tanggang ke ape?

setia giler bila kena tipu balik rumah hentak-hentak sampai berlubang papan, ayah abis duit beli tisu untuk kesat hingus. wekkk dasar tak malu :P

setia giler kawan pon lupa bila ade bf/gf bagus punya kawan hikhik tak ape saya tak kisah pon saya doakan moga awak bahgia sebab risau bila awak sedih nanti awak cari saya. plis la awak ingat saya mesin kitar semula ke? masa awak nak awak datang, sorry saya bukan mesin kitar semula (jujur nih)

nak bercinta tak salah tapi jangan lah ikut semua. simpan sedikit rasa curiga hee.. cinta akan datang sendiri tak perlu nak show off sangat. kalau tak ada jodoh, malu nanti hikhik

dekat atau jauh bukan ukuran sebuah kesetiaan, jika dia setia kita pasti setia tapi jika kita mula curang maknanya dia sudah lakukan benda sama. :D

cintalah seadanya,
AzmiraRohani




No comments:

Post a Comment