Monday 4 February 2013

ku pilih tinggalkan cintamu

setiap orang tersenyum bila berbicara pasal cinta, memang fitrah manusia memerlukan pasangan. nak bercinta tak salah asalkan terkawal. awak respect saya, saya respect awak.

awak kena ingat saya bukan milik awak, saya kepunyaan mak dan ayah saya. jadi kalau nak jumpa pon tak perlu la keluar berdua sebab kalau takdir tidak tertulis hikayat kita bersama tapi awak da pegang tangan kita, awak da laga-laga pipi kita, mesti dia jeles kan?



so kita sama-sama jaga diri kita. tak pe orang kata, macam tu ker bercinta? apa nak heran mulut orang yang penting kita tak buat dosa.

kalau awak nak pegang-pegang ke apa, saya tak kisah awak tinggalkan saya :)



jaga apa yang sepatutnya dijaga, jadikan malu itu perhiasan. insyaAllah dipermudahkan segalanya.

barang berbalut cantik kita mesti lebih excited nak dibuka berbanding barang yang da tak berbalut.

izinkan aku menyintaimu kerana Allah,
Azmira Rohani.

No comments:

Post a Comment