Saturday 9 February 2013

hebat sangat ke Azmira?

kalian pasti pelik, sempurna mana Azmira Rohani yang lagak suci, semua baik. ni tak boleh tu tak boleh adakah dia hidup zaman batu?

ok menjawab persoalan di atas, saya bukanlah sempurna, saya manusia yang punya kekhilafan tapi saya sedang berusaha untuk memperbaiki kelemahan dan kekurangan saya setiap hari. saya selalu mengatakan kepada diri saya, yang Azmira yang semalam takkan muncul hari ni.

Azmira ni juga punya masalah dalam hidup, penulisan yang saya tulis adalah untuk mengingatkan saya, untuk memotivasikan diri saya sebab saya tahu saya banyak kekurangannya. tapi jika kita hanya menatapi kelemahan tanpa membaiki tiada guna jugak.

baiki,baiki jangan pernah menyerah untuk kebaikan. dunia hanya persinggahan, akhirat itu selamanya.

maaf jika anda rasa meluat, menyampah dengan penulisan saya. tapi saya takkan berhenti selagi Allah beri nyawa ni. dan saya juga memohon kemaafan dari anda jika saya ada menyakiti hati dan perasaan anda tanpa saya sedar atau tidak.

tak pernah berhenti,
Azmira Rohani.

No comments:

Post a Comment