Friday 20 September 2013

Antara Dua

hidup ni kita berdepan dgn pelbagai orang yang mungkin beribu orang yang kita tak pernah jangka yang kita akan jumpa. percaya tak yang tiada kebetulan dalam hidup semua yang berlaku adalah aturan Dia. manis bukan?

setiap permulaan kadang2 bermula dgn kemanisan dan berakhir dengan airmata, ada yg bermula gaduh dan berakhir sampai syurga. itulah kemanisan yang saya maksudkan. berjumpa tak dirancang pergi tanpa disuruh. itulah episod sebuah kehidupan.

bagi saya dalam sesebuah perhubungan kawan adalah aset yang penting dalam hidup saya, lain2 perhubungan macam dlm percintaan saya agak sukar untuk terima. alasan saya cuma kerana orang yang kita cinta akan tinggalkan kita tapi kawan tetap teguh disisi.

tapi kawan kita cakap, saya terlalu pentingkan kawan tapi kawan tak mampu buat benda sama untuk kita. tak berbaloi. okay saya terima pandangan dia mungkin ada betulnya sebab saya juga perlu fikir tentang diri sendiri. mungkin sudah tiba masanya. mungkin. bagi sedikit ruang untuk diri.


eh terajin pulak update sbnrnye kerja tak banyak sangat, biase la friday i'm in love sgt :P


cari ruang
azmirarohani.


No comments:

Post a Comment