Tuesday 24 September 2013

11.12.13

tarikh yg aku kira best.. mcm yg pernah aku cop dlu 31.3.13 tapi tak ade ape pon.. huh! pilih tarikh kemain tapi biase je. orang lain jugak tukar status. :P tapi serius comey kan tarikh yg baru aku cop ni? mana la tahu tetiba tersepak haa terus sanding hihi comey je berangan fairy tales sangat

baju utk tunang da beli kat indonesia tahun lepas lagi.. nampak x? tapi sampai sekarang jadi penghuni setia almariku.. haha. tapi sekarang kalau tunang rasa nak beli baju lain la. lmbt sgt.. :D  tengok whi ari tu ade segmen baju pengantin yang superb cantikkk dari butik Lynda. harganya mampu milik la. so korang yg nak tunang or kawin boleh la ke butik Lynda okayyy? its just my suggestion.

tarikh 11.12.13 aku simpan dlu, biasenya bila dah tarikh aku baru publish and cakap mahu cop. tapi yang ni aku cop awal2. mahu terkejut monkey kawan2 aku yang bertunang hari tu yang akan kawin tahun depan bila tetiba aku yang awal naik pelamin. ceh! jodoh kan milik Dia. hihi :)

dear sayang, jaga diri, hati dan iman agar kita bersatu sampai Jannah. InsyaAllah. hatiku reserved utk mu. ;)


segalanya milik Dia,
azmirarohani.


No comments:

Post a Comment