Thursday 26 September 2013

aku versi september

today is thursday! hoho its really awesome ;) semua org semua org menanti hari minggu tapi paling liat bila tiba ISNIN! betul kan? weekend ni kalau sempat nak celebrate bfday housemate dgn dinasour haha.. :D sempat tak?

plan banyak sgt tapi sempat ke x ni? ok ape buat org bahagia? masa untuk diri? hmm.. ade je hari ahad start 12-3 ptg depan tv (rutin bila ada kat malaysia)  haha time tu memang xblh kacau, hp pon xleh jwb. sorry ya? i need space for myself ;) after jam 3 blh la buat ape2 plan insyaAllah sy cuba membolehkan.

habit paling2 susah nak buang, kluar tak akan jawab call and msg. tak tahu la kenapa, tapi memang tak dengar kot.. maaf ya? tak sengaja la. tak pernah silent melainkan tgk wyg. tapi serius, aku adalah makhluk yang susah nk ke panggung better ajk aku g lepak kat kedai mamak dapat jugak bau2 kari haha..

tetiba terfikir nak hidup di negara yang ade kari, full house of curry! pergh mcm best pulak bunyi ni kan? :P mana la tahu aku sampai ke sana. sebab later or sooner aku akan ke sana. where? india! teringin nak abadikan potret depan taj mahal. itu impian fantasi bulan madu. ah! angan2 itu manis bukan? ala2 tajuk muka depan majalah SAH bergelar suri di saksikan Tasik Italy, melayari cinta bersaksikan Taj Mahal, India. gosh2! tingginya langit biru kehkeh. itu adalah alasan kukuh kenapa aku masih tidak jejakkan kaki dan menjelmakan wajah di depan Taj Mahal.

kita jumpa kat sana! InsyaAllah. ;)

meet my shah jehan,
azmirarohani

1 comment:

  1. bila nak pi taj mahal tu?? jangan lupa bawak balik boypren oke!! :D

    ReplyDelete