Saturday 20 April 2013

20 April 2013


alhamdulillah.
jutaan terima kasih kepada yang mengucapkan selamat & doa yang baik-baik. 
(arghhh.. tak tahu nk ckp mcm mana) 
tapi 24 ni terasa sgt.. aku perlu benar2 kuat. 

20 april 2013 juga hari penamaan calon utk PRU13, 
maaf ya mommy & daddy, your daughter still don't have "calon" haha
(giler kalau dorg baca, ya ampun gatai na :P) 

sebelum ape2,
atleast, aku kena jadi wanita yg berilmu dunia & akhirat. 
sebab tak guna belajar sampai phd tapi ilmu agama 0 

surat dari langit biru buat kalian,


to
   m o m m y & d a d d y pemilik darah yang mengalir, 
aku akan sentiasa menyayangi walau cara ku mungkin berbeza, 
berapa pun umur mula menyapa aku, aku masih anak kecil kesayangan kalian, 
terima kasih atas segalanya. 



to
   m y  i n c i k  j o d o h yg pinjamkan tulang rusuk, 
jaga diri baik2, aku sentiasa doakan kamu walau siapa & dimana 
pintaku moga Dia satukan kita dijalanNya. 


to
 m y  f a m i l y yang selalu dengar celoteh & melayan kenakalan ku, 
aku tahu korang mesti sunyi kalau aku tak ade, 
aku ade utk men"sumbang"kan & mencipta lagu utk korang.. haha :P 
usik2 manja je tu. 


to
   m y  f r i e n d yg ke hulu hilir, mndengar & menjawab soalan yg tk berapa nak diterima akal, 
aku saja uji kecerdasan minda korang, sayang kalau tak guna otak tu, 
so aku tolong korang gerakkan otak. baik x? (kelip2 mata)


to
   h a t e r s yang selalu chitchat dpn, blkg, kiri dan kanan, 
terima kasih sebab tlg topupkan pahala aku yg tak berapa nak ada, 
syg korang! meh nk peluk xoxo! 


to
   f a n yang selalu memuji melambung kdg2 aku terpaksa pekak kan telinga (ceh perasan bajet retiss sat)
terima kasih sebab selalu kembangkan hidung aku haha 
korang selalu buat aku nanti2kan ceh! 


byk ler plk ucapan, mcm nk berkempen plk. sorry to makcik, pakcik & sedara yg bkl lahir tak sempat nk buat ucapan utk korang. maap bebanyak. 

pape pon, undilah saya calon jelita weksss muntah hijau :P 

xoxo, 
azmirarohani.





No comments:

Post a Comment