Wednesday 6 March 2013

cop halal



              kalau tanya apa yang saya nak dalam dunia ni, saya cuma nak awak :) 
                                                          petikan filem cerita kita


manusia akan jatuh cinta banyak kali, jatuh cinta bukan bererti curang. rasa cintakan anugerah. kalau pun kita sedang dalam alam percintaan sekarang tak bermakna kita hanyut atau melanggar batas-batas yang tak sepatutnya. faham2 ler? :)

cinta itu fitrah. setiap manusia akan merasai nikmat cinta. bagi aku nak jadi caring, romantik dan segala yang terbaik untuk dia la. sabar itu nanti. bila dia sah bergelar encik suami. lagi sweet kan? :) your are mine! hak milik sah dikeluarkan oleh JAKIM haha :P

buat apa nak bazir masa, duit dan perasaan untuk org yg belum tentu jd milik kita? fokus pada hidup. kalau ada jodoh ada lah, kata orang tak lari gunung dikejar, kalau memang dia jodoh kita walau di hujung dunia sekalipun kita akan berjumpa, cewahhh :P superb positif.

semua org pasti tersenyum bila sebut cinta, power betul ayat ni! cintalah selayaknya. tapi ingat kita ni tak kenyang makan cinta je.. kena cari duit, bina hidup utk nanti :) hidup ni indah untuk mereka yg menikmati, buat apa mengharap pd yg tak sudi. life must go on :)

aku akan menanti,
Azmira Rohani.




No comments:

Post a Comment