Thursday 28 November 2013

am i sleepwalker?

hurmm..betul 
macam tak percaya pun ada.. 
semalam baru aku tahu yang aku sleepwalkin 

alkisahnya begini..
menurut tukang cerita cewahhh (roomate aku) bukan soulmate tau haha
dia bagitau aku yang aku pergi toilet dan tutup lampu 
walhal aku sikit pun tak sedar!
aku juga kunci pintu bilik aku..

cerita dari aku pula.
aku sedar yang aku bangun dari tidur setelah mendengar bunyi ketukan pintu
masa tu aku ingat roomate aku lupa bawak kunci
tapi bila aku buka pintu dia tak pakai uniform kerja.
then aku terus sambung tidur.

hurmm teruk tak penangan sleepwalkin aku? 
what to do? ---,---
help me plis.

sekarang aku adalah seperti watak yang dilakonkan oleh Lisa Surihani dalam cerita i'm not single. 
dalam movie tak apa la, tu hanya lakonan. ni betul2 bukan cobaan. 

help me,
azmirarohani.

No comments:

Post a Comment